مسابقه ملی نقاشی با محوریت «شهدای دانش‌آموز بروجرد» برگزار می‌شود

حجت الاسلام هاشمی از برگزاری مسابقه ملی نقاشی ویژه دانش‌آموزان با محوریت ۶۸ شهید دانش‌آموز حمله موشکی بروجرد خبر داد و گفت: ۵۰ نفر از والدین شهدای دانش‌آموز بروجرد زنده هستند و باید مصاحبه این خانواده‌ها ضبط و ثبت شود.

به گزارش همای سعادت آنلاین،حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، در جلسه یادواره ۶۸ شهید دانش‌آموز شهرستان بروجرد که به ریاست استاندار لرستان برگزار شد، از برگزاری مسابقه بزرگ ملی نقاشی ویژه دانش‌آموزان با محوریت شهدای دانش‌آموز بروجرد خبر داد.

وی با تأکید بر لزوم تدوین کتاب ۶۸ شهید دانش‌آموز حمله موشکی بروجرد، افزود: در این راستا می‌طلبد یک کارگروه علمی تشکیل شود.

هاشمی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های ما در بحث کنگره شش هزار و ۵۴۴ شهید لرستان ضبط و ثبت مصاحبه تاریخ شفاهی خانواده شهدا است، اضافه کرد: قریب ۵۰ نفر از والدین شهدا زنده هستند و باید مصاحبه این خانواده‌ها ضبط و ثبت شود.

این مسئول برگزاری همایش بین‌المللی حقوق بشر در تهران با محوریت ۶۸ دانش‌آموز شهید بروجرد را از دیگر برنامه‌هایی اعلام کرد که در دستور کار قرار دارد و اضافه کرد: تدوین موزه سیار با محوریت شهدای دانش‌آموز و طراحی تندیس‌های شهدای دانش‌آموز بروجرد را از دیگر برنامه‌ها در راستای برگزاری یادواره ۶۸ شهید دانش‌آموز بروجرد است.

ایسنا

انتهای پیام/