مشارکت تشکل‌های دینی لرستان در پویش ملی «به توان ما»

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از مشارکت سه هزار نفری تشکل‌های دینی استان لرستان خبر داد و گفت: این افراد در قالب ۱۷۷ گروه جهادی در پویش ملی«به توان ما» فعالیت دارند.

 

به گزارش همای سعادت از خرم‌آباد،حجت‌الاسلام «سعید مهدوی»، با اشاره به راه اندازی پویش ملی«به توان ما» به همت سازمان تبلیغات اسلامی،اظهار داشت: در این زمینه نیروهای هیئت های مذهبی حضوری چشمگیر دارند.

وی با اشاره به پیوستن سه هزار نفر از مبلغین و اعضای هیئت های مذهبی استان لرستان در قالب ۱۷۷ گروه جهادی به پویش ملی«به توان ما»،افزود : این افراد در خط مقدم جبهه سلامت در زمینه ضدعفونی اماکن مذهبی و عمومی، گندزدایی معابر و محله‌های مختلف به ویژه مناطق محروم، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی بین اقشار کم درآمد استان در حال خدمت رسانی هستند.

حجت‌الاسلام مهدوی عنوان کرد : ائمه جمعه، روحانیون، خیرین، تشکل‌های دینی و قرآنی، گروه‌های جهادی و اقشار مختلف مردم استان لرستان در زمینه مقابله با ویروس کرونا به خوبی نقش آفرینی می کنند.

وی گفت :شیوع ویروس کرونا و شرایط بحرانی به وجود آمده سبب حضور پررنگ گروه های جهادی در مقابله با این ویروس و کمک به هموطنان شده است و هر فردی بر اساس توانایی خود در حال خدمت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه از ابتدای راه اندازی پویش ملی «به توان ما»، توسط سازمان تبلیغات اسلامی، این اداره کل نیز با تمام توان نسبت به اطلاع‌رسانی عمومی به اقشار مختلف مردم وارد میدان شده است، افزود: تاکنون۵۱ تشکل دینی و ۱۶ نفر از چهره های شاخص استان از جمله نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد عضو این پویش هستند.

انتهای پیام/