معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی لرستان منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان،«فرشاد سیفی» به عنوان سرپرست معاون توسعه و منابع انسانی این اداره منصوب شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، صبح روز دوشنبه ۱۴ شهریور سال ۱۴۰۱، در  مراسمی با حضور مسئولان استانی، مراسم معارفه و اعطای حکم سرپرستی «فرشاد سیفی» بعنوان سرپرست معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی لرستان برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی لرستان گفت: این اداره برنامه‌های محوری کلانی دارد و ممکن است در طول سال ده‌ها برنامه و جشنواره محوری در سطح ‏استانی و ملی برگزار کند.

منصور احمدی بیان کرد: با تلاش مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تاکنون ۱۵۷ برنامه ‏محوری در ۱۲ موضوع مختلف برگزار شده است.

وی افزود: رسالت اصلی و برنامه‌های حوزه فرهنگ و ارشاد مدیریت و رشد و ارتقا فرهنگ عمومی و به موازات آن هنر عمومی، آموزش هنر عمومی و ارتقاء و نشر فرهنگ ‏عمومی و جشنواره‌های ملی و استانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان،ادامه داد: فضای مجازی تقریباً مغفول مانده بود که مرکز رصد، ‏پایش و مدیریت و تولید محتوا در حوزه فضای مجازی را راه‌اندازی کردیم که در روزهای آینده تولیدات آن را در سطح ‏فضای مجازی منتشر خواهد شد.

وی گفت:در حوزه نشر کتاب نیز ۱۶۵ کتاب را در۶ ماهه اول امسال در حوزه‌های مختلف منتشر شده است.‏

احمدی با اشاره به اهمیت ویژه به مقام علما و دانشمندان و اندیشمندان استان، بزرگداشت‌های محتوا محور در استان ‏برگزار شد، عنوان کرد: با تمام دغدغه‌هایی که داریم برنامه‌های خوبی برای ۶ ماهه دوم در دستور کار داریم که پربارتر و پر ‏رونق‌تر از ۶ ماهه اول سال است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ضمن تشکر از زحمات مدیران گذشته اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ‏چراکه هر کاری ما انجام می‌دهیم به خاطر زحمات و پایه‌ریزی‌های گذشتگان بوده است.‏

وی ضمن معرفی معاون جدید توسعه و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، عنوان کرد: ارتقا سطح اموراداری مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل پروژه های عمرانی و کمک به بدنه فرهنگی اداره‌کل ازاولویت های این اداره است.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم حکم سرپرستی «فرشاد سیفی» بعنوان معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی لرستان توسط منصور احمدی و با حضور تنی چند دیگر از مسئولین اهدا شد.

انتهای پیام/