معرفی ۲۰ معلم فداکار در هفته معلم/ویژه نامه”روایت خوبان” رونمایی شد

در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و فداکار لرستان ویژه نامه"روایت خوبان" رونمایی شد.

به گزارش همای سعادت، صیاد درگاهپور، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان با اعلام این خبر گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر شناسایی معلمان ایثارگر و فداکار و بر حسب ماموریت سرپرست آموزش و پرورش لرستان به روابط عمومی ها، ۲۰ معلم فداکار لرستانی که با ایثار و خودگذشتگی اقدام به کارهای خیرخواهانه و خلاقانه کرده بودند شناسایی و در ویژه نامه ای با عنوان “روایت خوبان “در هفته بزرگداشت مقام معرفی شدند.

وی با قدردانی از زحمات کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان افزود:این ویژه نامه علاوه بر معرفی جلوه های ناب معلمی به فعالیت های شاخص صورت گرفته به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم هم پرداخته است.

درگاهپور گفت:در این نشریه که به نام شهید “سهراب مصطفایی” اولین شهید معلم لرستان مزین شده،روایت هایی جذاب،احساسی و معنوی از اقدامات معلمان لرستانی نگارش شده است .

نیسان آبی ، آغاز یک راه زیبا ، مامان معلم ، قلبی رئوف در مسیر امام رئوف ، کارنامه درخشان ،یکی بود / هنوز هم هست، از جنس خورشید ، بنایی از مهر و محبت ، گذر از جاده ایثار ، پای کار چون عبدالرضا ، شیرینی زندگی یک معلم و …. از جمله روایت های زیبایی است که در این نشریه آورده شده است .

این ویژه نامه با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش و سرپرست آموزش و پرورش لرستان در مراسم تجلیل از معلمان فداکار و نمونه استانی رونمایی شد.

این ویژه نامه با همکاری کارشناسان روابط عمومی و اعضای تحریریه ( امین آقامیرزایی، زینب حسنوند و معصومه لک ) نگارش شده است.

انتهای پیام/