من یک ارتشی م

به گزارش همای سعادت از لرستان، روزی که استخدام ارتش شدم نمی دانستم ارتش چه ساز و کاری دارد اما با آموزش هایی که دیدم و دوره هایی که طی کردم فهمیدم ارتش پشتوانه بسیارخوبی برای مردم و جمهوری اسلامی ایران است.   پس از انقلاب، وقتی تجزیه ایران در دستور کار دشمنان قرارگرفت ارتش […]

به گزارش همای سعادت از لرستان، روزی که استخدام ارتش شدم نمی دانستم ارتش چه ساز و کاری دارد اما با آموزش هایی که دیدم و دوره هایی که طی کردم فهمیدم ارتش پشتوانه بسیارخوبی برای مردم و جمهوری اسلامی ایران است.

 

پس از انقلاب، وقتی تجزیه ایران در دستور کار دشمنان قرارگرفت ارتش در کردستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و گلستان تجزیه طلبان را میخکوب قدرت خود کرد و ایران متحد را فریاد زد، در جنگ تحمیلی ارتش درخشان تر از آنچه تصور می شد عمل کرد، در سال های پس از جنگ هم ارتش با آرامش و به دور از هر تبلیغاتی با اراده ای پولادین در خدمت مردم ایران بوده و هست.

 

در سال های اخیر و در همین لرستان، ارتش در سیل کارهای بزرگی انجام داد، احداث پل فلزی پلدختر در حداقل زمان نشانه ای از عظمت و اقتدار ارتش بود که همه دیدند، در بحران کرونا ارتش همه جوره در خدمت مردم بوده و هست، بهره برداری از نقاهت گاه و بیمارستان ۲۰۰۰تختوابی در رسانه های جهان پیچید.

 

به این ارتش که نظم اجتماعی و نظامی آن زبانزد است باید بالید به فرزندان دلیر ایران زمین در ارتش باید افتخار کرد، تعمیر و نگهداری از داشته های مان را باید از ارتش آموخت و در دانشگاه ها آن را تدریس کرد.

 

ارتش اقدامات بزرگی در بخش های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی و… انجام داده است.

 

بهترین شعار ارتشی ها همان شعار قدیمی ” ارتش فدای ملت” است که به نظرم پرمحتوا و زیباتر از این شعاری پیدا نشود که ارتشی ها، در همه حال فداییان راستین این مردم هستند.

 

بعنوان یک ارتشی، فرهنگی که تجربه سالها حضور در ارتش و مناطق سخت و عملیاتی را دارم به استحضار ملت شریف برسانم ارتشی ها قبل از آن که به فکر معیشت شان باشند به فکر ایران و ایرانی هستند لذا این قشر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، حقوق ارتشی ها از حداقل دستمزدهای کشور است در فیش ارتشی ها مانند فیش کارمندان دولتی و بخش خصوصی خبری از اضافه کار، پاداش، کارانه و… نیست اگر هم باشد آنقدر ناچیز است که نگفتنش بهتر است.

 

مردم نجیب ایران، شریف ترین قشر این کشور فرزندان ارتشی شما هستند که در بزنگاههای تاریخی و سخت ترین شرایط با اخلاص و بی ریا به کمک شما آمده و می آیند و جان شان را در راه خدمت به این ملت و این کشور در طبق اخلاص می گذارند، ارتشی ها شایسته بهترین و بیشترین تقدیرها هستند آنها را تکریم کنید.

 

بیاییم همه با هم، شهداء، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های ارتشی را ارج نهیم.

 

محمدفیضی سروان بازنشسته ارتش و سردبیر هفته نامه آوای لرستان