مهارت آموزی، مهمترین هدف در راستای ایجاد اشتغال پایدار است

ترابی نژاد مهارت آموزی را یکی از مهمترین اهداف در راستای ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد و بر ترویج مهارت آموزی در تمام سطوح و حتی مدیران تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت، بمناسبت ۶مردادماه روز ملی مهارت ،کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای، جلسه شورای مهارت شهرستان چگنی به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه چگنی ،فرماندهان ناحیه مقامت بسیج ،تیپ ۲۸۴شهید رستمی ،ناحیه نیروی انتظامی ومدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزارشد.

قدرت اله ترابی نژاد، فرماندار و رئیس شورای مهارت چگنی هم ضمن تشکر از فعالیت های مهندس کریمی و همکاران وی، مهارت آموزی را یکی از مهمترین اهداف در راستای ایجاد اشتغال پایدار جامعه دانست و بر ترویج مهارت آموزی در تمام سطوح و حتی مدیران تاکید کرد.

وی افزود: برای ایجاد مهارت های جدید مورد نیاز این شهرستان با کمک ستاد نماز جمعه، یاری گر آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خواهیم بود.

در ادامه این جلسه مهندس فریدون کریمی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان و دبیر شورای مهارت، در خصوص اهمیت مهارت آموزی و جایگاه آن در جامعه گفت: اقتصاد هر جامعه در گرو تربیت نیروی ماهر کار است.

وی به وضعیت مهارت آموزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: حمایت و کمک تمام نهادها و دستگاه ها را میطلبد تا بتوانیم متقاضیان جویای کار و جوانان این شهرستان را در رشته های مهارتی متناسب با بازار کار شهرستان پرورش دهیم.

در ادامه، حجت الاسلام صمد حافظی امام جمعه، بر اهمیت مهارت آموزی از دیدگاه اسلام و نیاز بازار کار این شهرستان به حرفه های جدید مهارتی تاکید کرد.

در پایان از طرف اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، تندیس ملی مهارت به مهندس ترابی نژاد اهدا شد، همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بدلیل کسب رتبه الف مهارت آموزی سربازان وظیفه در بین نواحی مقاومت بسیج استان با اهدا تندیس مهارت آموزی و لوح تقدیر از سوی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین از فرماندهان محترم تیپ ۲۸۴شهید رستمی وناحیه انتظامی درخصوص همکاری واهتمام در آموزش مهارت آموزی سربازان وظیفه با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/