نجات یک طبیعت گرد در ارتفاعات پریزکوه دورود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: یک طبیعت گرد در ارتفاعات پریز کوه دورود منطقه آبشار ازنا در روستای در اسپر نجات یافت.

به گزارش همای سعادت، صارم رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال تماس با مرکز EOC جمعیت هلال احمر مبنی‌بر سقوط جوان ۲۸ ساله در ارتفاعات صعب العبور پریز کوه بلافاصله تیم های امدادی جمعیت هلال احمر به همراه عوامل اورژانس و هیات کوهنوردی عازم ارتفاعات پریزکوه در شهرستان دورود شدند و فرد مصدوم را نجات دادند.

 

وی، افزود: فرد مصدوم که به همراه دو تن دیگر به منطقه رفته بودند بعد از سقوط از ارتفاع به شدت مصدوم شده بودند و پای دیگر او دچار آسیب دیدگی نیز شده بود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه جهت این عملیات تیم امداد هوایی عازم منطقه بود که به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی مجبور به اعزام زمینی تیم های امدادی شدیم.

 

رضایی بیان کرد: فرد مصدوم در نقطه بسیار دشواری سقوط کرده بود که عوامل امدادی مجبور شدند با ایجاد کارگاه فنی مصدوم را ابتدا به پایین دیواره خطرناک منتقل و بعد از اقدامات اولیه وی را به پایین منتقل و سپس به بیمارستان هفتم دورود اعزام کردند.