نحوه حضور کارکنان در محل کار بر اساس وضعیت شهرها اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از نحوه حضور کارکنان دستگاه های اجرایی در محل کار با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی شهر های استان خبر داد .

به گزارش همای سعادت، دکتر کشکولی اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها در دستگاه‌های اجرایی را متناسب با رنگ بندی شهر های استان ابلاغ کرد .

وی افزود: با توجه به اعلام وضعیت قرمز و نارنجی در شهرهای استان طرح هوشمند اجرای محدودیت ها متناسب با رنگ بندی اعلام شده به دستگاه های اجرایی ابلاغ و از روز شنبه مورخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ اجرایی می شود .

کشکولی اظهار داشت: این محدودیت ها متناسب با رنگ قرمز و نارنجی شهر ها، بوسیله دستگاه های اجرایی استان به استثناء نیروهای مسلح، از تاریخ ابلاغ و تا اطلاع بعدی لازم الاجراست.

وی محدودیتهای اعلام شده در شهرها را بر اساس رنگ بندی اینگونه عنوان کرد:
در شهرهای وضعیت قرمز ،حضور کارکنان دستگاههای اجرایی خدمات رسان حداکثر با یک دوم ظرفیت و با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، سایر دستگاههای اجرایی حضور حداکثر یک سوم کارکنان، لغو کلیه ماموریت های اداری، برگزاری جلسات در فضای بسته با رعایت الزامات بهداشتی و حداکثر با حضور ۱۵ نفر، تمامی مدارس، دانشگاه ها، موسسات آموزشی، آموزشگاه های خصوصی و حوزه های علمیه تعطیل خواهد بود .

کشکولی در خصوص شهرهای با وضعیت نارنجی،گفت: حضور دو سوم کارکنان دستگاههای اجرایی خدمات رسان در محل کار با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، حضور تا یک دوم کارکنان در سایر دستگاه های اجرایی ،لغو ماموریت های اداری غیر ضروری ،برگزاری جلسات در فضای بسته با رعایت الزامات بهداشتی و حداکثر ۲۰ نفر، تمامی مدارس، دانشگاه ها، موسسات آموزشی، آموزشگاه های خصوصی و حوزه های علمیه تعطیل خواهد بود .

معاون استاندار لرستان افزود: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهرهای خرم آباد، بروجرد، نورآباد، ازنا و الیگودرز در وضعیت قرمز کرونا و شهرهای دورود، کوهدشت، الشتر، پلدختر، رومشکان و دوره چگنی در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند .

انتهای پیام/