نخستین نشست صمیمانه مدیر کل ارشاد لرستان با اصحاب رسانه برگزار شد  

نخستین نشست صمیمانه مدیر کل ارشاد لرستان با اصحاب رسانه و مطبوعات استان با هدف شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات خبرنگاران در هتل جهانگردی خرم آباد برگزار شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، نشست صمیمانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، صبح امروز یکشنبه بیست و نهم خرداد ماه در سالن هتل جهانگردی خرم آباد برگزار شد.

منصور احمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ابتدای این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه مطبوعات و رسانه در توسعه گفت: این نخستین نشست صمیمانه و چهره به چهره با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان است که با هدف شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما برگزار شده و انشاالله ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی های بعمل آمده، مدیران کل زیرمجموعه وزارت کار در جلسه حضور خواهند داشت تا پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه در خصوص موضوعات بیمه، معافیت ها و تسهیلات باشند.

حل مشکل بیمه، پیگیری مسکن و ساماندهی خبرنگاران به ویژه در شهرستان ها، معیشت آنان ، رعایت عدالت در بین رسانه ها، لزوم ایجاد مجتمع رسانه ای، ایجاد دانشکده خبر در استان، شناسایی رسانه های فعال و حمایت از آنها، حل مشکل تامین کاغذ برای مطبوعات لرستان و… از جمله مطالبات ، پیشنهادات ، دغدغه ها و مواردی بود که پیشکسوتان و اصحاب رسانه در جلسه اصحاب رسانه و مطبوعات با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مطرح شد.

انتهای پیام/