نقش سازنده ارزیابی عملکردها در مسئولیت‌‌پذیری مدیران

ستاری با اشاره به نقش موثر و سازنده ارزیابی‌ عملکردها در مسیولیت‌پذیری مدیران گفت: توجه کامل به اجرای ارزیابی عملکردهای مدیران و ارزشیابی آنان علاوه بر مسئولیت پذیری مدیران به بهره‌وری بیشتر نیروی انسانی در دستگاه‌ها کمک می‌کند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، در نشستی با حضور دکتر بهرام ستاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، دکتر کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر کل حراست، مدیرکل بازرسی، حقوقی و ارزیابی عملکرد استانداری، فرماندار و شهردار شهرستان الیگودرز و بازرسان وزارت کشور موضوع عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان الیگودرز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این جلسه بر ادامه‌دار بودن روند ارزیابی عملکرد مدیران و بررسی مشکلات سایر شهرستان‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش موثر و سازنده ارزیابی‌ عملکردها در مسیولیت‌پذیری مدیران گفت: توجه کامل به اجرای ارزیابی عملکردهای مدیران و ارزشیابی آنان علاوه بر مسئولیت پذیری مدیران به بهره‌وری بیشتر نیروی انسانی در دستگاه‌ها کمک می‌کند.

لازم به توضیح است در این جلسه برخی از مشکلات شهرستان الیگودرز در قالب گزارشی ارائه گردید که با حضور همه اعضا تصمیمات لازم در زمینه رفع آنها اتخاذ شد.

انتهای پیام/