هدف از برگزاری یادواره شهدا پیاده سازی سبک زندگی شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره شهدا پیاده سازی سبک زندگی شهدا است،گفت: باید راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم.

به گزارش همای سعادت،حجت الاسلام والمسلمین هبت اله هاشمی،امروز پنج شنبه،در اجلاسیه شهدای جاویدالاثر استان با گرامیداشت یاد و خاطره ۶۵۵۵ شهید لرستان اظهارداشت:برگزاری این یادواره ها با هدف الگو گیری از سبک زندگی،راه شهدا و یاد شهدا است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان افزود:ما باید در سبک زندگی خود از مکتب شهدا الگو بگیریم.

برگزاری ۱۸۰۰ یادواره و اجلاسیه در لرستان

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر نزدیک به هزار و ۸۰۰ یادواره،کنگره و اجلاسیه برگزار شده است،عنوان کرد:ساماندهی گلزار شهدا،ثبت و ضبط تاریخ شفاهی و سند افتخار شهدا،نصب یادمان شهدا در این دو سال به خوبی انجام شده است.

مدیر کل بنیاد شهید لرستان ادامه داد:جریان سازی و پیوستگی برگزاری این یادواره ها در استان لرستان، استانی صدرصد شیعه خودش را نشان داده است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی بیان کرد:امروز در این اجلاسیه به نام ۱۸۱ شهید جاوید الاثر،۱۶ شهید غریب و ۱۰۸ شهید گمنام با مردم غزه ابراز همدردی می کنیم.

وی اظهارکرد:اعلام می کنیم که ما سرمان را در مقابل ظلم و زور خم نخواهیم کرد،اینجا مکتب،مکتب شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با اشاره به اینکه در این دو سال اخیر  ۱۱ شهید به جمعیت شهدای ما اضافه شده است،گفت:این نشان می دهد مردم لرستان همچنان پای این مکتب ایستاده اند.

انتهای پیام/