هدیه ستاد اجرایی به سه‌ قلوهای لرستانی

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان در راستای حمایت از جوانی جمعیت تعداد ۱۳ هزار ۷۰۰ پک پوشاک به دستگاه‌های حمایتی استان اهدا کرد.

به گزارش همای سعادت،مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی لرستان، امروز در جمع خبرنگاران فرزند را سرمایه اساسی یک خانواده دانست و اظهار داشت:ازدواج و فرزند آوری در فرهنگ عمومی استان علاوه بر اعتقادات دینی، یک ارزش مضاعف خانوادگی و مقدس است.

وی با بیان اینکه بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی در راستای حمایت از فرزند آوری و افزایش جمعیت فعالیت‌های شاخصی انجام داده است،افزود: در سطح استان با هدف مساعدت به دستگاه‌های حمایتی ازقبیل کمیته امداد بهزیستی، مرکز خدمات حوزه علمیه و دانشگاه علوم‌ پزشکی تعداد ۱۳ هزار و ۷۰۰ پک پوشاک نوزادان اهدا شد‌.

طائف گفت:ستاد اجرایی از خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو با دهک درآمدی پایین به طور جد حمایت می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح جوانی جمعیت و طرح لبخند مادری در استان به ۲۰ خانواده دارای فرزند سه قلو از سوی بنیاد ۱۵ خرداد این ستاد مساعدت شده است، اظهار داشت:این بسته‌ها شامل تامین ۶ ماه پوشک، پک لبخند مادری شامل البسه، وسایل بازی و ضروری و هدیه نقدی است.

طائف گفت:خانواده‌های دارای فرزندان سه‌قلو می‌توانند با مراجعه به سامانه «ایران جوان»، اطلاعات خود را ثبت و حداکثر تا ۱۰ روز بعد بسته‌های لبخند مادری را دریافت کنند.

وی افزود: امسال به ۲۰۰ خانواده که فرزند سوم به بالا داشتند یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک شده است.

انتهای پیام/