همراهی مردم و پلیس بزرگترین مولفه در برقراری امنیت است

فرمانده انتظامی لرستان،با اشاره به نقش امنیت در توسعه،گفت:همراهی مردم و پلیس بزرگترین مولفه در برقراری امنیت است.

به گزارش همای سعادت،سردار یحیی الهی،در همایش بزرگ امنیت محله محور ریش سفیدان،معتمدین، متنفذین و سران ایلات و طوایف که در تالار حافظ شهرستان خرم آباد،برگزار شد،اظهار کرد:حوزه وظیفه  پلیس، گسترده است و هیچ دستگاهی نمی تواند ادعا کند که گستردگی کارش به اندازه فرماندهی انتظامی است و هر جا که اتفاقی می افتد، یک طرف آن به پلیس برمی گردد که باید جوابگوی مطالبات مردم باشد.

وی،برقراری نظم و امنیت را شاخص ترین، وظیفه پلیس عنوان و تاکید کرد:گستردگی و توسعه، بدون امنیت، امکان پذیر نیست.

فرمانده انتظامی لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت تصریح کرد:وقتی که در جامعه اتفاقی می افتد و امنیت مردم به خطر می افتد، اهمیت برقراری نظم و امنیت بیشتر و نمایان تر می شود.

سردارالهی با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری مردم و پلیس،خاطرنشان کرد: اگر مردم و پلیس، پشتیبان هم نباشند، امنیت برقرار نخواهد شد.

 این مقام انتظامی استان با بیان اینکه در کلام امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مردم ارباب مسئولان هستند و مردم باید مفتخر به نوکری مردم باشند،گفت:اولین ضرورت همراهی مردم و پلیس، همین رابطه ارباب و نوکری است و ما در فرماندهی انتظامی باید جوابگوی مطالبات مردم باشیم.

وی یکی دیگر از راهبردهای انتظامی را طرح«پلیس محله محور»عنوان کرد و بیان داشت:در این طرح مردم و بخصوص معتمدین و متنفذین محلات، با پلیس مشارکت می کنند و در رفع مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی نقش موثری دارند.

فرمانده انتظامی لرستان،دیگر ضرورت همراهی مردم و پلیس را برقراری امنیت عنوان کرد و گفت:این همراهی، بزرگترین مولفه در برقراری امنیت است تا بتوانیم با تلاش جهادی، پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

سردارالهی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سایر دستگاه های استان که همیشه حامی و پشتیبان پلیس بوده و هستند خاطر نشان کرد: امروز شاهد هستیم که ریش سفیدان، معتمدین، متنفذین و سران ایلات و طوایف به عنوان همکار و امین پلیس و مردم، فرماندهی انتظامی را یاری می کنند.

انتهای پیام/