هنرستان اتومکانیک سلسله افتتاح شد

هنرستان اتومکانیک برکت “شهید سپهبد قاسم سلیمانی” با صرف اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۷۰۰ تومان طی مراسمی به نمایندگی از ۴۰ کلاس درس لرستان بهره‌برداری شد.

به گزارش همای سعادت ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلسله در آیین بهره برداری از این طرح، اظهار داشت: عملیات ساخت این هنرستان حدود سال ۸۳ آغاز شد اما به دلیل عدم تامین اعتبار معطل ماند.

علی پناه امیری با اشاره به اینکه هنرستان اتومکانیک سلسله در زمینی به مساحت هفت هزار و ۱۰۰ متر مربع احداث شده است، افزود: طی سال گذشته و امسال با کمک های بنیاد برکت و خیرین مدرسه ساز عملیات ساخت این هنرستان شتاب بیشتری به خود گرفت.

وی با اشاره به بخش های مختلف این هنرستان، عنوان کرد: این هنرستان از قسمت های مختلف کارگاه های آموزشی، ۱۲ کلاس درسی و زمین چمن مصنوعی فوتبال تشکیل شده است.

امیری با اشاره به تجهیز نبودن این هنرستان، عنوان کرد: برای تجهیز این هنرستان به رقمی بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم در این بخش نیز از حمایت و مساعدت های بنیاد برکت و خیرین و تجهیرات و نوسازی مدارس بهره مند شویم.

وی افزود: با تجهیز و بهره برداری از این هنرستان، ۱۵۰ نفر هنرجو در رشته های مختلف مکانیک می توانند تحصیل کرده و وارد بازار کار شوند.

ایرنا

انتهای پیام/