وجود پویایی در هر مجموعه، باعث رشد و تعالی آن می شود/مسئولین، رضایت خداوند را مد نظر قرار دهند

کشوری، وجود پویایی در هر مجموعه را موجب رشد و تعالی آن مجموعه عنوان کرد و گفت: مسوولین در انجام امور، رضایت خداوند را مد نظر قرار دهند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، در دهمین شورای تحول اداری زندان های لرستان،عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های استان در جمع مسئولان زندان های استانعنوان کرد: همین که چشم امید مردم به قلم و تصمیمات شما است و مردم امید به یاری رساندن مسئولین نسبت به خود دارند، یکی از نشانه های مسلمانی است و چنانچه فردی که در رفع مشکلش نسبت به شما حس اطمینان دارد از نشان های بارز مسلمانی است که مورد توجه ائمه اطهار (ع) نیز باشد.

وی تصریح کرد: یکی از پدیده های ناپسند در جامعه امروزی و مورد نکوهش جامعه اسلامی، کم اهمیتی رضای خداوند متعال نسبت به مطاع دنیوی است، در هر مقطع زمانی، بایستی رضایت خداوند متعال مد نظر مسئولین قرار بگیرد، هرگاه به این مقیاس مدیریتی توجه شد، موفقیت و کمال بروز پیدا خواهد کرد.

این مقام مسئول با اشاره به این که وجود پویایی و تلاش در هر مجموعه باعث رشد و تعالی آن می شود یادآور شد: اقدامات بی سابقه ای در زندان های لرستان و در زمینه های زیرساختی، تشکیلاتی و در حوزه خدمات رسانی به جامعه هدف، انجام شده است که قابل تقدیر است.

عضو شورای قضایی لرستان گفت: انتظار می رود رویه پیشرفت، تلاش، پشتکار و جدیت در زندان های لرستان و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف استمرار داشته باشد.

کشوری در مورد موفقیت اخیر حوزه فرهنگی در بین زندان های کشور گفت: اقدامات شبانه روزی حوزه فرهنگی تربیتی در زندان های لرستان، باعث موفقیت در این حوزه شد ومی بایست علاوه بر حفظ جایگاه با تلاش بیشتری در اصلاح و تربیت زندانیان کوشید.

مدیرکل زندان های لرستان در پایان از خدمات دکتر “سیف الهی” ذیحساب ،”صفاپذیر”معاون حوزه سلامت،اصلاح وتربیت،”جعفری” مسئول اداره مالی وپشتیبانی،”ناصری “مسئول بهداشت و درمان و”روشن پور” مسئول اداره فرهنگی زندان های لرستان و کارکنان این حوزه تقدیر وتشکر کرد.

انتهای پیام/