پخت و توزیع روزانه ۲ هزار پرس غذای گرم در خرم‌ آباد+تصاویر

مدیرعامل مرکز نیکوکاری بچه های آسمان،گفت:در دهه اول محرم،روزانه دو هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان خرم‌ آباد توزیع شد.

به گزارش همای سعادت،سنت حسنه توزیع نذری به عشق سالار شهیدان و یاران باوفایش از دیرباز در ایران اسلامی رواج داشته است و هر ساله در ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع)، علی الخصوص دهه‌ی اول ماه محرم، سیل نذورات سرازیر می‌شود و صحنه های زیبایی در پرتوی این دلدادگی عاشقان،توسط اقشار مختلف مردم خلق می‌شود و با پخت هزاران غذای گرم و توزیع آن در بین نیازمندان و هیئات مذهبی کوچک‌ترین احساس و ارادت خود را به سالار شهیدان ادا می کنند.

محمد نیکوبیرانوند،در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:با توجه به سنت حسنه احسان و نیکوکاری، مرکز نیکوکاری«بچه های آسمان» با چتر حمایتی بیش از ۴۲۰ خانوار و حمایت بیش از ۲۰۰ تن از خیرین و نیکوکاران شهر خرم آباد که عمدتاً متشکل از قشر فرهنگیان می‌باشند در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اقدام به این کار خیر خواهانه و خداپسندانه کرده است.

وی افزود:در دهه اول محرم سال جاری،روزانه دو هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان شهر خرم آباد توزیع شده است.

نیکو بیرانوند،گفت:مرکز نیکوکاری بچه های آسمان در ۱۰ روز اول محرم در فضای محوطه مدارس،فعالیت خود را همچون سال های گذشته شروع کرده است.

وی بیان کرد:اطعام نیازمندان در ایام عزای سالار شهیدان یکی از خدمات این نهاد و مراکز نیکوکاری می باشد.

انتهای پیام/