پرداخت بیش از۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش به واحد‌های تولیدی دام و طیور استان

جهانی میر گفت :بیش از۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش نهاده های دام و طیور در طرح مردمی سازی یارانه‌ها توسط شعب این بانک پرداخت شد.

به گزارش اختصاصی همای سعادت آنلاین، علی جهانی میر مدیر شعب بانک کشاورزی استان ضمن گرامیداشت ۸۹امین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی در تشریح عملکرد این بانک در راستای پرداخت تسهیلات مردمی سازی یارانه ها ،اظهار داشت: شعب این بانک از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تا کنون مبلغ ۴۰۲ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش تامین نهاده های دام و طیور به ۳۰۷ نفر از متقاضیان معرفی شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان پرداخت کردند.

وی افزود:این بانک هم سو با سیاست های دولت و با هدف رونق واحد های تولیدی دام ،طیور و آبزیان در راستای تامین امنیت غذایی کشور، صدور دامدارکارت و پرداخت تسهیلات خرید نهاده های دامی را در دستور کار قرار داده است و با تسهیل شرایط اعتبارسنجی و تضمین با بسیج همکاران شعب بانک کشاورزی و ارائه خدمات حتی در روز های تعطیل این تسهیلات با سهولت و سرعت بیشتری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

جهانی میر تصریح کرد :بانک کشاورزی پس از معرفی متقاضیان از سوی وزارت جهاد کشاورزی به شعب این بانک ، تسهیلات یارانه دار خرید نهاده های دامی را به واحد های کوچک با نرخ سود ۱۰ درصد و به واحد های متوسط و بزرگتر از طریق سامانه بازارگاه با نرخ سود ۱۲ و ۱۵ درصد پرداخت می کند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان با اشاره به پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ اعلام کرد: با تخصیص مبلغ ۳۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به استان، تعداد ۱۹۸ طرح از طرف سازمان جهاد کشاورزی به مدیریت بانک کشاورزی استان معرفی شده است.

جهانی میر افزود : شعب این بانک از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ ۷۷۵ میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در راستای احداث گلخانه ها و تامین سرمایه درگردش واحد های تولیدی دام و طیور به ۶۲نفر از متقاضیان پرداخت کردند و تعداد ۱۳۶ طرح در حال بررسی می باشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح های تولیدی و زیربنایی در بخش کشاورزی از اولویت های استان می باشد تصریح کرد:این بانک ضمن جذب مبالغ تخصیصی، پیگیر اخذ اعتبارات بیشتر برای پرداخت به متقاضیان بخش کشاورزی می باشد.

انتهای پیام/