پرداخت بیش از یک میلیارد تومان وام به دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از پرداخت بیش از یک میلیارد تومان وام به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین به نقل از ایلنا، محمدرضا جعفری اظهار با بیان اینکه یکی از برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان مطالعه و امکان سنجی برای ایجاد مرکز جدید متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است ، اظهار داشت : از ظرفیت‌های و پتانسل‌های این دانشگاه ایجاد برنامه درسی جدید است و براین اساس تهیه سند آمایش و توسعه علمی کاربردی لرستان را متناسب با بازار کار و نیاز هر شهرستان و منطقه تهیه خواهیم کرد.

وی افزود: تا پایان سال در هر مرکز نیازها را شناسایی و برنامه درسی جدید را تهیه خواهیم کرد.

جعفری در خصوص پرداخت شهریه به دانشجویان پذیرش شده در این واحد دانشگاهی، افزود: برای دانشجویان پذیرش شده ۷۰ درصد شهریه به صورت وام از صندوق رفاه دانشجویی به این افراد تعلق می‌گیرد و بازپرداخت آن پس از فراغت از تحصیل انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان بیشترین جذب وام صندوق دانشجویی را داشته است، بیان کرد: برنامه امسال این است که مقدار وام بیشتر شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: با جذب بیش از ۱.۵ میلیارد تومان، وام صندوق به ۱۰۰ درصد دانشجویان متقاضی پرداخت شده است.

جعفری عنوان کرد: در مجموع ۱.۳۰۰ میلیون تومان به ۱۰۸۵ دانشجو دانشگاه جامع علمی کاربردی در لرستان پرداخت شده است که ۱۱۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: بازپرداخت وام ۳۶ ماه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/