پرداخت یازده هزار و ۳۷۳ مورد تسهیلات بخش کشاورزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان،گفت : بانک های عامل در پرداخت تسهیلات نهایت مساعدت را به عمل آورند . به گزارش همای سعادت آنلاین در خرم‌آباد، جلسه بررسی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی از سیل سال گذشته به ریاست دکتر عبداللهی برگزار شد . عبداللهی اظهار داشت: اطلاعاتی از آخرین وضعیت […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان،گفت : بانک های عامل در پرداخت تسهیلات نهایت مساعدت را به عمل آورند .

به گزارش همای سعادت آنلاین در خرم‌آباد، جلسه بررسی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی از سیل سال گذشته به ریاست دکتر عبداللهی برگزار شد .

عبداللهی اظهار داشت: اطلاعاتی از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات مرتبط با خسارت دیدگان بخش کشاورزی به تفکیک بانکهای عامل ارائه گردید که در مجموع ۱۱ هزار و ۳۷۳ نفر در استان تاکنون از تسهیلات این بخش بهره‌مند شده‌اند .
وی ،افزود :موضوع تسهیل در امورات مربوط به ضامنین مشمول پرداخت تسهیلات از دیگر موارد مطرح شده بود که مقرر شد به منظور تسریع خدمات رسانی به کشاورزان خسارت دیده از سیل، بانک های عامل در پرداخت تسهیلات نهایت مساعدت را به عمل آورند .

عبداللهی در ادامه خاطرنشان کرد: از دیگر تصمیمات اتخاذ شده موضوع پرداخت تسهیلات به خسارت دیدگان معرفی شده توسط جهاد کشاورزی استان بود که مقرر شد این فرآیند تا پایان خرداد ماه بدون وقفه انجام شود .

معاون استاندار لرستان در پایان خاطرنشان کرد: موضوع پرداخت تسهیلات به واحد‌های پرورش آبزیان خسارت دیده از سیل نیز مطرح شد که مقرر گردید موضوع به منظور بررسی و کارشناسی بیشتر در دستور کار قرار گیرد .
انتهای پیام