پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری ‌ها و دهیاری‌های لرستان

مدیر کل امور مالیاتی لرستان،گفت:سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان،عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری ‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شد.

به گزارش همای سعادت‌آنلاین،اسماعیل احمدی بعنوان سخنران پیش از خطبه‌ها نماز جمعه، با قیاس درآمدهای مالیاتی ایران با کشورهای توسعه یافته و میزان آن در هزینه‌های دولت،فرهنگ‌سازی مالیاتی را راه توسعه اقتصاد ایران دانست.

وی با اشاره به نقش مالیات در توسعه استان،افزود:سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری ‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شد‌.

احمدی،ادامه داد:درآمد مالیاتی استان در سال گذشته بالغ بر هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده که ۹۰درصد درآمدهای استانی را متشکل می‌شود.

مدیر کل امور مالیاتی لرستان با دعوت از عموم صاحبان مشاغل و اصناف برای ارائه اظهارنامه به تبیین اظهارنامه و تبصره ماده ۱۰۰ پرداخت و گفت:۳۰ هزار از ۴۵ هزار اظهارنامه ابرازی از سوی مودیان استان،درآمدی کمتر از شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال داشته و مالیات صفر دارند.

وی در پایان با اشاره به نقش ارائه اظهارنامه مالیاتی در معافیت‌های مالیاتی از عموم مودیان مالیاتی دعوت کرد تا در فرصت باقی مانده از امتیازات ارائه اظهارنامه و تبصره ماده ۱۰۰ استفاده کنند.

انتهای پیام/