پیام تبریک رئیس سازمان بسیج سازندگی لرستان به مناسبت سالروز بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در پیامی سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفت.

به گزارش همای سعادت،احسان جهانبخش، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در پیامی ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسمه تعالی
فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ عَلَى القاعِدینَ أَجرًا عَظیمًا(سوره مبارکه نساء آیه ۹۵)

فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی،در تاریخ هفدهم اردیبهشت ۱۳۷۹ به فرمان مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(حفظه الله) را به تمامی مجاهدان راه خدا و فعالین عرصه های جهادی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

رهبری با اعتقاد و اعتماد به همت آحاد مردم و عمق حضور گروه های جهادی در متن اجتماع ، و ارتباط گسترده و ساختارمند و عملیاتی، با یک نگاه تاریخی تجربه شده در بسیج مردمی، به ویژه کارکرد این ظرفیت الهی در دوران دفاع مقدس، و برای بر طرف نمودن چهره محرومیت ایران اسلامی، بسط عدالت و پیشرفت مدنظر معظم له ،اقدام به صدور فرمان تاسیس بسیج سازندگی نمودند.

معظم له در مقاطع مختلف فرمودند:”هر جایی که به خدا تکیه کردیم، به نیروی مردم تکیه کردیم و حاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم….”
«ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم”.

بدون شک این مجاهدت فراگیر،موجبات آثار و برکات و در درجه اول تعالی مجاهدان در صحنه خواهد بود.حرکت مخلصانه مردمی، مبتنی بر نیاز سنجی و رصد ظرفیت های میدانی و کار کارشناسانه با راهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ به همراه اقدامات به موقع، با کیفیت و مقرون به صرفه، ایجاد کننده ظرفیتی عظیم و نوید بخش آینده ای درخشان خواهد بود.

ضمن امتنان از وجه تلاش و مساعی دولت خدمتگذار، امید است مسوولین محترم استانی به شکرانه این حضور جهادی و مردمی ، با همتی انقلابی، قدردان این نعمت الهی حضور باشند.با عنایت به ظرفیت های بی پایان برخواسته از ایمان و باور های گروه های جهادی و تاکیدات رهبری عالیقدر مبنی بر ظرفیت نامحدود این جهاد مخلصانه.

بار دیگر تجدید پیمان خود را با روح بلند بنیانگذار نظام اسلامی، حضرت امام (ره)، رهبری معزز وخون های مطهر شهدا ، اعلام داشته،امیدواریم این تلاش و پیگیری ها اجر شهادت برای فعالین این راه مبارک به همراه داشته، و منجر به زدودن چهره محرومیت و زمینه سازی اجتماع منتظر ظهور امام عصر ارواحنا فداه باشد.

سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان

انتهای پیام/