پیام تبریک مدیر کل بنیاد شهید لرستان به مناسبت گرامیداشت روز شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پیامی ۲۲ اسفند ماه روز شهید را تبریک گفت.

به گزارش همای سعادت،حجت الاسلام و المسلمین هبت اله هاشمی،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پیامی۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تبریک گفت.

در متن آمده است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

«بنیاد شهید،دستگاه عصمت و طهارت است» امام الخامنه ای(زیدعزه)

«بیست و دوم اسفندماه»، در مناسبت های تقویم رسمی جمهوری اسلامی، یکی از رویدادها و رخدادهای بزرگ تاریخ است که عموم جامعه را به تعظیم و کرنش در مقابل مردان آسمانی فرا می خواند.

روز شهید و روز بزرگداشت مقام شهید، شکوهمندترین میعاد واقعی ملت با شهیدان است.درک ما، شعوری غیر حضوری از «واقعه ای است»که راه را برای سعادت بشریت می گشاید،ادراکی خاص و نزدیک که روایتش، دل را با واقعیت گره میزند و شهود را میهمان دیدگان می کند‌و چه عیار عظیمی در این روز پنهان است که آغاز و حلول«ماه مبارک رمضان»را به تمام مسلمانان جهان نوید می دهد.این معجزه «روز شهید» است که نامش شروعی می شود بر «طهارت دل»و «اخلاص در عمل».

اینک در این ازدحام شور و شوق و اشتیاق،«نجوایی» دل های مشتاق را به معبود فرا می خواند تا بگوید:تمام انبیاء و ائمه الهی به مقام شهید احترام می کنند و ما نیز در امتداد این مسیر روشن و پاک به راه و رسم شهیدان افتخار می کنیم.

در این«روز الهی» با شهیدان والامقام بعیت می کنیم که راهشان را با معرفتی عمیق ادامه دهیم و پشتیبان ولایت امرمسلیمن و اهداف نورانی امام راحل باشیم.

«روز شهید»را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، جانشین صالحش وخانواده های معظم شهیدان تبریک می گویم.

انتهای پیام/