پیست اسکی تمندر الیگودرز برندی برای لرستان

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از احتمال افتتاح فاز اول پیست اسکی تمندر الیگودرز در دهه فجر امسال خبرداد .

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی ،حشمت الله امان الهیاظهار داشت : تلاش ما این است تا فاز اول این پیست اسکی در دهه فجر  ۹۹ به بهره برداری رسیده ووارد چرخه استفاده مردم شود.

  او با بیان اینکه این پروژه عمرانی- ورزشی در سال ۹۷ کلنگ زنی شد ،افزود: تا پایان سال ۹۸ حدود  ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  اعتبار به این طرح  اختصاص داده شد و امسال نیز۳ میلیارد تومان به آن اختصاص یافت که از این میزان اعتبار تقریبا ۹۰۰ میلیون تومان صرف خرید ماشین  برفکوب شده است .

 امان الهی با بیان اینکه در فاز اول کار تل اسکی ،تسطیح جاده دسترسی ،برق رسانی وپیست آموزشی  جانمایی  پد هلیکوپتر انجام گرفته است، تصریح کرد: در فاز دوم نیز امکانات رفاهی وساختمان مدرسه آموزشی به بهره برداری خواهد رسید.

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به جایگاه واهمیت پیست اسکی تمندر الیگودرز، خاطر نشان کرد: این پروژه ورزشی در مساحتی به اندازه ۵۰ هزار متر مربع در روستای فرسش از توابع شهرستان الیگودرز احداث شده است و یکی از مهمترین پروژه های عمرانی – ورزشی در استان محسوب می شود  که قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را نیزدارد و باتوجه به فاصله ۴۵ کلیومتری این پیست  ازمرکز  شهرالیگودرزیکی از استثنائات در حوزه ورزش اسکی است .

  او اضافه کرد:  با توجه به اهمیت و جذابیت ورزش اسکی  در توریسم ورزشی  پیست تمندر بررونق  توسعه صنعت گرشگری درالیگودرز و استان تاثیر قابل توجهی خواهد گذاشت.

انتهای پیام/