پیش ثبت نام۴۷متقاضی انتخابات مجلس در پلدختر

فرماندار پلدختر از پیش ثبت نام۴۷متقاضی انتخابات مجلس در این شهرستان خبر داد و گفت:این تعداد نسبت به دوره قبل ۱۵ نفر افزایش یافته است.

به گزارش همای سعادت از پلدختر،حمید خادم،طی سخنانی اظهار کرد:از مجموع نامزدهای پیش ثبت نام شده در این دوره پنج نفر زن و ۴۲نفرمرد هستند.
وی افزود:۳۴نفراز ثبت نام کنندگان دارای مدرک کارشناسی ارشد،هفت نفر کارشناسی،سه نفر فوق دیپلم،یک نفر تحصیلات حوزوی و دو نفر دارای مدرک دکتری هستند.
فرماندار پلدختر به ترکیب رده سنی ثبت نام کنندگان در سامانه انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت:از کل تعداد ۴۷ نفرثبت شدگان شش نفر در بازده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال،چهار نفر دربازده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال، ۱۳ نفر در بازده سنی ۴۰ تا ۴۵ سال،هشت نفر در بازده سنی ۴۵ تا ۵۰سال،شش نفردر بازده سنی ۵۰ تا ۵۵ سال،شش نفر دربازده سنی ۵۵ تا ۶۰ سال و چهار نفردربازده سنی ۶۰ تا ۶۵ سال می باشند.
وی افزود:از مجموع۴۷ نفرداوطلب ثبت نام کننده در انتخابات مجلس شورای اسلامی در پلدختر ۳۳ نفر دارای سابقه ایثارگری هستند.
خادم یادآورشد:با توجه به این که در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان پلدختر تعداد ۳۲ نفرداوطلب صحنه رقابت در این انتخابات بودند در این دوره این تعداد۱۵ نفر افزایش یافته است.
 وی مشارکت حداکثری،امنیت،سلامت و رقابت سالم را از مولفه های اصلی انتخابات دانست و افزود:به صورت جدی وارد مرحله انتخابات شده‌ایم و باید تمام مدیران دستگاه های دولتی و ستاد انتخابات در شهرستان اصل بی طرفی را در دستورکار خود قرار دهند.
بنا به این گزارش،پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح ۱۶ مرداد ماه تا ساعت ۱۸ یکشنبه ۲۲ مردادماه جاری انجام شد.کسانی که موفق به پیش‌ثبت‌نام شده‌اند از ۲۷ مهرماه سال‌جاری به‌مدت یک هفته در صورت احراز شرایط لازم می‌توانند برای داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام نهایی کنند.شهرستان پلدختر با سه شهرستان و حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوازدهم اسفند سال ‌جاری برگزار خواهد شد.
 خبرنگار:هما کریمیان
انتهای پیام/