پیگیری اجرای ۵۰۰ پروژه در لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: عملیات اجرایی ۵۰۰ پروژه در لرستان با توجه به پیگیری‌ها انجام شده ‌است.

به گزارش همای سعادت، «مسعود رضایی» اظهار داشت : سه پروژه شاخص عمرانی در لرستان وجود دارد که این پروژه‌ها بالغ ‌بر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در راستای بازسازی و حل مشکلات ناشی از سیل سال گذشته اثرگذار بوده‌اند.

 

وی افزود: مابقی پروژه‌های این نهاد در راستای پروژه‌های بهسازی و اجرایی هستند که در حال حاضر فعال و درصدد هستیم تا مطابق با برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پایان سال مالی به بهره‌برداری برسند.

 

رضایی، گفت: در کنار بازسازی نقاط آسیب‌دیده از سیل سال گذشته در سطح استان حدود ۷ هزار و ۳۰۰ سهمیه واحد در قالب بهسازی مسکن روستایی داشته‌ایم که بالغ بر ۲۸۵ میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده ‌است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به مسکن محرومین نیز اشاره کرد و گفت: حدود ۲ هزار مسکن به‌عنوان مسکن محرومین در لرستان که نیازمند بازسازی بوده تعریف شده ‌است.

 

وی ادامه داد: به ‌ازای هر فقره تسهیلات پرداخت ‌شده ۲۵ میلیون تومان نیز بلاعوض به ساخت این مسکن‌ ها تعلق می‌گیرد که این مقدار طبق تفاهم‌نامه‌ای است که بین بنیاد مسکن، سازمان برنامه ‌و بودجه و استانداری منعقد شده ‌است.

 

رضایی اظهار کرد: کار اجرایی هزار و ۳۰۰ واحد از مسکن‌های محروم نیازمند بازسازی که از محروم‌ترین نقاط این شناسایی شده شروع است.

 

وی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه نیز عقد قرارداد انجام شده و ساخت مابقی این واحدها نیز در دست اجرا است.