پیگیری پرواز حجاج از فرودگاه خرم‌آباد یکی از اولویت‌های ماست/دفاتر حج و زیارت در بحث کرونا بیشترین آسیب را دیده اند

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حج و زیارت بیشترین آسیب را در بحث ویروس کرونا دیده اند،گفت: دفاتر حج و زیارت استان لرستان با تمام وجود و عشقی که نسبت به زائرین دارند همواره مسئولیت سنگینی را به دوش دارند.

به گزازش همای سعادت،محمودوند نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با مدیرکل؛ روسای دفاتر حج و زیارت و کارکنان این اداره در استان لرستان دیدار و گفتگو کرد.

مرتضی محمودونددر این دیدار ضمن تشکر از زحمتکشان حج و زیارت استان ،اظهار داشت:همان طور که امام صادق علیه السلام می فرماید مراجعه مردم به شما برای مشکلاتشان نشان از این است که خداوند متعال نظر ویژه‌ای را به شما داشته است از این رو کار دفاتر حج و زیارت یک کار ارزشمند معنوی و فرهنگی است.

وی افزود: با تمام تلاش پیگیر مشکلات حج و زیارت استان لرستان از جمله و پروازهای حجاج از فرودگاه خرم آباد؛ ایجاد کنسولگری و سایر مشکلات در مرکز خواهم بود.

دکتر محمودوند یادآور شد: حج و زیارت در بحث موضوع اقتصادی و فرهنگی بسیار مهم است از این رو جای تقدیر و تشکر ویژه‌ای داریم از مدیریت و روسای دفاتر حج و زیارت که در راستای ترویج فرهنگ بومی؛ سنتی لرستان قدم برمی‌دارند.

وی قول مساعد داد که مشکلات حج و زیارت استان لرستان را در مرکز پیگیری و نسبت به رفع آنها تلاش کند.

در ادامه سید حمیدمصطفایی مدیرکل حج و زیارت لرستان گزارشی از کارهای صورت گرفته این اداره‌کل بیان کرد.

وی از دکتر محمودوند خواست از مرکز بحث اعزام حجاج از فرودگاه خرم آباد؛ تسهیلات کرونایی به دفاتر حج و زیارت استان؛ دفتر کنسولگری به لرستان و …را پیگیری کند.
اله یار محمودی
انتهای پیام/