کسب رتبه چهارم دانشگاه فرهنگیان لرستان در بین ۳۱ استان کشور

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: این دانشگاه در بین ۳۱ استان کشور رتبه چهارم را کسب کرده است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، علی جودکی آقایی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹۱۱ نفر دانشجوی دختر و پسر در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجویان امسال در این دانشگاه ۴۶۰ نفر بودند،افزود: ۲۷۰ دانشجوی پسر بین مراکز پردیس علامه طباطبایی خرم‌آباد و شهید میرشاکی الیگودرز و ۱۹۰ دانشجوی دختر بین مراکز پردیس آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد و حضرت زینب کبری (س) بروجرد مشغول به تحصیل هستند.

جودکی آقایی بیان کرد: در حال دانشجویان این دانشگاه در ۹ رشته شامل امور تربیتی، آموزش ابتدایی، آموزش تاریخ، علوم اجتماعی، جغرافیا، زبان عربی و انگلیسی، الهیاتف راهنمایی و مشاوره مشغول به تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۰ خیلی خوب توانست فعالیت‌هایی در حوزه‌های مختلف را علیرغم وجود کرونا به انجام برساند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان افزود: این دانشگاه بخاطر کرونا ویروس فعالیت‌های خود را تعطیل نکرد و با همان جدیت قبل از کرونا به فعالیت خود ادامه داد.

جودکی آقایی عنوان کرد: در ارزیابی هر ساله دانشگاه فرهنگیان کشور، دانشگاه فرهنگیان استان در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و برون‌سازمانی و امور دانشجویی مورد ارزیابی قرار گرفت و در شاخص‌های مختلف این دانشگاه در بین ۳۱ استان کشور رتبه چهارم را در حوزه‌های مختلف کسب کرده است.

منبع خبر:خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/