کسب سه رتبه برتر کشوری،افتخاری دیگر برای آموزش و پرورش لرستان

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش از کسب سه رتبه برتر کشوری در رتبه بندی فرهنگیان،بارگذاری مستندات و سنجش سلامت نو آموزان توسط آموزش و پرورش لرستان خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش با وزارت عصر امروز یکشنبه ۱۳ شهریور، بصورت ویدئو کنفرانس با سخنرانی دکتر “یوسف نوری “وزیر آموزش و پرورش، به بررسی وضعیت ستاد ثبت نام، ساماندهی نیروی انسانی، رتبه بندی معلمان و چند موضوع دیگر در راستای پروژه مهر به پایان رسید.
وزیر آموزش و پرورش در این گردهمایی رعایت آیین نامه مدارس را مهم دانست و گفت: برپایی نماز جماعت در مدارس و سطح آموزش و پرورش و رعایت حجاب و عفاف از اولویت های فرهنگی و معنوی در آموزش و پرورش است.
دکتر یوسف نوری در بخشی دیگر از صحبت هایش به چند برابر شدن تعداد تسهیلات برای فرهنگیان خبر داد و گفت: سال گذشته ۲ هزار فقره وام به فرهنگیان اعطا شده بود که امسال خوشبختانه این رقم به ۱۴ هزار رسیده است.
واگذاری دوره های ضمن خدمت به دانشگاه فرهنگیان، لزوم توازن رشته ها و سوق دادن دانش آموزان به رشته ریاضی و رشته های فنی و حرفه ای، برگزاری آزمون های استاندارد وهمکاری آموزش و پرورش با دانشگاه فرهنگیان از دیگر موضوعاتی بود که وزیر آموزش و پرورش در این گردهمایی به آنها پرداخت.
“حجت الله الماسی” مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در این گردهمایی گزارشی ارائه داد که در این گزارش استان لرستان در رتبه بندی فرهنگیان و بازگذاری مستندات،حائز رتبه سوم در سطح کشور شده بود.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش لرستان در سنجش سلامت نو آموزان هم رتبه سوم و در ثبت نام دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی رتبه پنجم کشور را کسب کرد،افزود :همچنین در ثبت نام و توزیع کتب درسی و کلاس بندی آموزش و پرورش لرستان در بین رتبه های برتر کشوری قرار دارد.
سرپرست آموزش و پرورش لرستان هم از آمادگی استان برای بازگشایی مدارس در آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: همه تمهیدات در استان اندیشیده شده است که بیش از ۳۴۶ هزار دانش آموز لرستانی با نشاط سال تحصیلی خود را شروع کنند.
رضا عزتی به طرح جبران و تعمیق یادگیری در تابستان هم اشاره کرد و افزود : در تابستان امسال بیش از ۳۰ هزار دانش آموز در لرستان در بیش از ۵۰۰ پایگاه مدرسه تابستانه به مرور و یادگیری مجدد درسهای خود پرداختند تا برای سال تحصیلی جدید با آمادگی بیشتری  وارد کلاس درس شوند.

انتهای پیام/