کسب ۱۹ رتبه تک رقمی و دو رقمی کنکور توسط دانش آموزان لرستانی

استاندار لرستان با بیان اینکه دانش آموزان استان،در کنکور سراسری خوش درخشیدند،گفت:۱۹ دانش آموز لرستانی رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور را کسب کردند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، فرهاد زیویار در مراسم تجلیل از دانش آموزان رتبه برتری کنکور، از زحمات معلمان، دانش آموزان و اولیای آنها تقدیر کرد و اظهار داشت: کسب رتبه های برتر کنکور افتخاری برای لرستان است و این اتفاق خوب حاصل زحمات، همت و تلاش معلمان دانش آموزان و اولیای آنهاست .

وی ادامه داد: دانش آموزان لرستانی با کسب رتبه های تک رقمی و دو رقمی در کنکور سراسری خوش درخشیدند و طبق آمار ارائه شده ۳دانش آموز هم استانی حائز رتبه تک رقمی در کنکور سراسری شده اند.

 زیویار تصریح کرد: تعداد ۱۶ نفر از دانش آموزان هم استانی رتبه های دو رقمی کنکور امسال را کسب کرده و در مجموع استان لرستان جایگاه خوبی از این لحاظ  در کشور دارد.

وی افزود: زحمات دانش آموزان لرستانی در کسب رتبه های برتر کنکور امسال بسیار ارزشمند بوده و جای تقدیر دارد و انتظار می‌رود با تلاش و همت در سایر مراحل زندگی نیز موفق و تاثیر گذار در آینده کشور باشند.

در ادامه رضا عزتی سرپرست آموزش و پرورش لرستان فراگیری علم و دانش را مورد تاکید اسلام بیان کرد و گفت: شناسایی استعدادهای دانش آموزان یکی از اولویت های مهم آموزش و پرورش است و باید بستر لازم را برای تحصیل، خدمت و حفظ دانش آموزان نخبه و برتر فراهم کنیم و این نیازمند همکاری همه آحاد جامعه و نهادهای ذیربط است.

وی اظهار داشت: تشکیل کارگروه های مختلف آموزشی، اهمیت دادن به اصل آینده پژوهی، استفاده از پژوهشکده تعلیم و تربیت، توجه ویژه به کتابخانه ها، تقویت بنیه علمی و توجیه خانواده ها در قالب رویکرد سیستمی، برگزاری جشنواره‌ها، مسابقات و المپیادهای علمی از جمله اقدامات آموزش و پرورش لرستان است.

 اسامی دانش آموزان تک رقمی و دو رقمی مناطق دو و سه لرستان در  کنکور سراسری ۱۴۰۱:
*نگار زارعیان رتبه ۸ رشته هنر از خرم آباد
*مریم دالوند رتبه ۶۱ رشته علوم انسانی از خرم آباد
*نیلوفر خالقی رتبه ۳۶ رشته زبان انگلیسی از خرم آباد
*رضوان خوشگوار رتبه ۴۰ رشته علوم تجربی از خرم آباد
*آریان خداکرمی رتبه ۳۱ رشته علوم تجربی از خرم آباد
*یزدان حسنوند رتبه ۴۱رشته زبان آن از خرم آباد
*مبینا گازرپور رتبه ۱۵ رشته هنر از بروجرد
*فاطمه ابراهیم یگانه رتبه ۶۹ رشته علوم انسانی از بروجرد
*نسیم بختیاری رتبه ۹۰ رشته هنر از بروجرد
*ستاره کرد رتبه ۱۸ رشته علوم تجربی از کوهدشت
*دانیال امرایی رتبه ۴۱ رشته علوم تجربی و همچنین ۳۲ رشته زبان انگلیسی از کوهدشت
*رضا علیزاده رتبه ۴۹ رشته علوم تجربی و از کوهدشت
*امیرمحمد فلسفی رتبه ۷۵ رشته علوم تجربی از دورود
*علیرضا مسلمی رتبه ۸ رشته ریاضی از الیگودرز
*محمدنوید مهرگان رتبه ۳۸ رشته علوم تجربی از الیگودرز
*آنوشا روزبهانی رتبه ۸۴ رشته علوم تجربی از الیگودرز

انتهای پیام/