کسب ۵ مقام برتر دانش‌آموزان استثنایی لرستانی در مسابقات قرآن و عترت

معاون آموزش ‌و پرورش لرستان از کسب پنج مقام برتر کشوری دانش‌آموزان استثنایی استان درمسابقات قرآن،عترت و نماز کشور خبر داد.

به گزارش همای سعادت،امین رسولی،اظهار داشت:در هجدهمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور (استثنایی) که به میزبانی خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد،در بخش دانش‌آموزان دختر،دانش‌آموزان لرستانی موفق به کسب پنج مقام برتر کشوری شدند.

وی افزود:در این دوره از مسابقات که هدف آن تربیت قرآنی در راستای ساحت تعلیم‌وتربیت اعتقادی و دینی دانش‌آموزان است، ۳۰۰ دانش‌آموز دختر با نیازهای ویژه در گروه‌های آسیب‌دیده شنوایی، بینایی، ذهنی و جسمی و حرکتی در ۱۱ رشته شامل قرائت، قرآن، حفظ،حفظ مکتوب، مداحی، گفتمان مهدوی، مفاهیم،نهج‌البلاغه،صحیفه سجادیه، احکام، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی شرکت داشتند که خوشبختانه سهم استان لرستان کسب پنج مقام برتر کشوری بود.

رسولی،ترویج فرهنگ و تربیت قرآنی، عمل به قرآن و رعایت سبک زندگی اسلامی و در راستای ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی و دینی دانش‌آموزان را از دیگر اهداف این مسابقات قرآنی ذکر کرد و گفت: این دوره از مسابقات یادواره شهدای امنیت به نام شهید «حسین زینال‌زاده» و «دانیال رضازاده» نامگذاری شد.

انتهای پیام/