کلاهبردای با جعل امضا و دریافت وکالت در خرم آباد

جانشین پلیس آگاهی لرستان،از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در شهرستان “خرم آباد” خبرداد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سرهنگ “علی امیری ” در این باره بیان داشت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر با بکارگیری روش های متقلبانه و جعل امضاء وی اقدام به گرفتن وام به نام وی کرده است، موضوع به صورت وی‍‍‍‍ژه در دستور ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده و انجام اقدامات کارشناسی توسط ماموران محرز شد، متهم بدلیل اختلافی که با شاکی داشته اقدام به جعل امضاء و اثر انگشت وی در ذیل سند وکالت کاری نموده و به نام ایشان مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال وام بانکی دریافت نموده است .

جانشین پلیس آگاهی لرستان تصریح کرد: در اقدام بعدی ماموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی، اظهار داشت: متهم دستگیرشده در بازجویی فنی به کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال معترف و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

امیری در پایان به شهروندان توصیه کرد: سعی شود در تنظیم اسناد از یک قلم استفاده شود و اگر قرار است مفاد و مواردی همان جلسه یا در روزهای بعد به متن آن اضافه نمود در ظهر اسناد تنظیم شده قبلی با حضور همه طرفین، و در تمام نسخه ها با کاربن به طور همزمان درج شود.

انتهای پیام/