با حضور مشاور وزیر صورت گرفت؛

کلنگ زنی احداث یک فضای آموزشی در زاغه

کلنگ احداث یک فضای آموزشی در روستای "شیرخانی" بخش زاغه خرم آباد به زمین زده شد.

به گزارش همای سعادت، در مراسمی که با حضور مشاور وزیر و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل نوسازی مدارس استان در روستای “شیرخانی” بخش زاغه برگزار شد،کلنگ احداث یک واحد آموزشی یک کلاسه در راستای برچیده شدن مدرسه کانکسی این روستا به زمین زده شد.

یونس بهاروند ایرانیا،مدیر کل نوسازی مدارس استان در جمع اهالی خونگرم این روستا اظهار داشت:این مدرسه در راستای برچیده شدن مدرسه کانکسی با پیگیری های سلطانی معلم نمونه از وزیر آموزش و پرورش در این روستا احداث و به دانش‌آموزان هدیه می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تصریح کرددرسه سازی بهترین باقیات الصالحات برای انسان محسوب می‌شود وافزود :خوشا به سعادت خیرین که به آن‌ها عنایت شده و مصداق آیه مبارکه « مَثَلَ الذِین نفِقُونَ أَموَالَهُمْ فی سبیل اللّهِ کمَثَلِ حَبّهٍ» قرار گرفته اند که اموالشان را در راه خدا انفاق می‌کنند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان با تاکید بر اینکه در چند سال اخیر به همت خیرین و کمک مسئولین گام‌های بسیار خوبی در امر مدرسه سازی در مناطق محروم استان برداشته شده، ابراز امیدواری کرد انشااله با یاری خیرین مدرسه ساز و مشارکت سایر نهادها درآینده ای نه چندان دور کمبود فضای آموزشی در استان بخصوص در مناطق محروم مرتفع گردد و مدارس کانکسی هرچه سریعتر برچیده شوند.

بهاروند با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که تلاش در راه مدرسه سازی جهاد مقدس است، اظهار کرد:ملتی رو به رشد خواهد بود که از فضای آموزشی و امکانات آموزشی خوبی برخوردار باشد، چنین ملتی بیدار خواهند بود و آینده خوبی برای کشورشان رقم خواهند زد.

انتهای پیام/