کمک ها به دانشگاه علوم پزشکی ادامه دار باشد

  به گزارش همای سعادت از خرم آباد، جلسه ویدئو کنفرانس ستاد مدیریت بیماری کرونا استان به ریاست دکتر خادمی برگزار شد و اعضاء ستاد گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسات قبلی ارائه دادند .   استاندار لرستان ضمن تبریک هفته سلامت به کادر درمانی استان و تقدیر از عملکرد آنها، اظهار […]

 

به گزارش همای سعادت از خرم آباد، جلسه ویدئو کنفرانس ستاد مدیریت بیماری کرونا استان به ریاست دکتر خادمی برگزار شد و اعضاء ستاد گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسات قبلی ارائه دادند .

 

استاندار لرستان ضمن تبریک هفته سلامت به کادر درمانی استان و تقدیر از عملکرد آنها، اظهار داشت: کادر درمانی شرایط سختی را پشت سر می گذارند و با توجه به عملکرد غیر قابل پیش بینی ویروس، از این رو کمک ها به دانشگاه علوم پزشکی ادامه دار بوده و تأمین نیازهای آنها در اولویت قرار گیرد .

 

دکتر خادمی بیان داشت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی نیز با تأمین مایحتاج و تکمیل امکانات، آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط خاص احتمالی را داشته باشد .

 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا پانزدهم اردیبهشت ماه اصل بر عدم برگزاری هرگونه مراسمی است و فرمانداران و سایر اعضاء ستاد بر اجرای این موضوع اهتمام داشته باشند .

 

استاندار لرستان تصریح کرد:به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، سیستم حمل و نقل استان رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی در جابجایی مسافران را مد نظر قرار داده و اجرایی کند .

 

دکتر خادمی با اشاره به لزوم جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، زباله گردها و کودکان کار گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط، جلوگیری از کوچ عشایر و ورود آنها به استان را مد نظر قرار داده و عشایری که به استان وارد شده‌اند، شرایط خروج آنها فراهم شود .

 

وی ضمن تأکید بر اطلاع رسانی مصوبات ملی و استانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در صدا وسیما، فضای مجازی و رسانه ها افزود: هدف نهایی مصوبات ستاد کمک به عملکرد بهتر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با بیماری کرونا و خدمات رسانی به مردم است .

 

دکتر خادمی در پایان عنوان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با پیگیری مصوبات ستاد، در صورت برخورد با هر گونه مشکل ضمن اطلاع رسانی به ستاد در جهت رفع آن اقدام کنند .

انتهای پیام/