کیفیت بیشتر، اشتغال و رضایت مردم حاصل بیرون سپاری کارهاست

جلسه مدیران عامل صنعت آب و برق لرستان با سازمان های مردم نهاد به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق لرستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان در نشست مدیران صنعت آب و برق با سازمان های مردم نهاد گفت: کیفیت بیشتر، ایجاد اشتغال و رضایت مردم در حوزه برق استان، حاصل واگذاری امور به بخش خصوصی و بیرون سپاری است.

مهندس فریدون خودنیا در ادامه با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد در جامعه و ارتباط موثر آنها با مردم افزود: قطعا سازمان های مردم نهاد می توانند در بحث آموزش بهینه سازی مصرف آب و برق ما را یاری دهند.

رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق لرستان تصریح کرد: شرکت توزیع برق لرستان در راستای بهینه سازی مصرف و گسترش فرهنگ صرفه جویی آماده همکاری با همه سازمان های مردم نهاد است.

مهندس خودنیا با بیان اینکه حاضریم در قالب قرارداد با سمن ها بحث ترویج فرهنگ مصرف بهینه را به خود مردم بسپاریم گفت: بعد از راستی آزمایی و بازرسی در صورت نتیجه بخش بودن امور همکاری با سمن ها ادامه خواهد داشت.

در این جلسه مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق نیز به نقش سازمان های مردم نهاد در ترویج فرهنگ صرفه جویی و مصرف بهینه اشاره نمودند و نمایندگان سازمان های مردم نهاد هم به با بیان توضیحاتی مطالبات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

در پایان این مراسم رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق با اهدای تقدیرنامه از زحمات سازمان های مردم نهاد قدردانی کرد.

انتهای پیام/