گازدار شدن ۱۵۰۰ روستا تا پایان سالجاری

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به روند گاز رسانی به روستاهای لرستان ،گفت: دو هزار و ۳۵۴ روستای واجد گازرسانی در لرستان وجود دارد که از این تعداد هزار و ۷۰۹ مورد از نعمت گاز بهره مند هستند.

به گزارش همای سعادت، کرم‌گودرزی، اظهار داشت : ضریب نفوذ گاز رسانی به روستاهای لرستان بیش از ۸۷ درصد است و پروژه گاز رسانی به ۳۰۱ روستا نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی، با اشاره به پیش بینی ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در این زمینه، افزود: با گاز رسانی به این تعداد روستا، بیش از هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد و ضریب گاز رسانی به روستایی استان تا پایان امسال به بیش از ۸۹ درصد می‌رسد.

 

گودرزی، بیان داشت: همچنین کار مطالعاتی گاز رسانی به ۱۷۲ روستای دیگر استان انجام شده که با واگذاری به پیمانکار، تا پایان سال ۱۴۰۰، ضریب نفوذ گاز در روستاهای لرستان را به بیش از ۹۸ درصد خواهیم رساند.

 

وی در ادامه با اشاره به گاز رسانی به صنایع لرستان، اظهار داشت: تلاش ما این است که همه این پروژه‌ها را تا پایان امسال به سرانجام برسانیم.

 

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه با توجه به زیرساخت‌ها خوبی که در استان داریم هیچ گونه محدودیتی برای گاز رسانی به صنایع نداریم، تصریح کرد: علاوه بر ۱۱۵ پروژه یاد شده، ۱۴ مورد پروژه گاز رسانی به صنایعی مانند «سی ان جی»، گلخانه‌ها و… عقد قرار شده است.

انتهای پیام/