گرامیداشت امیر سرتیپ «غضنفر آذرفر» در لشکر ۸۴ خرم آباد

مراسم بزرگداشت امیر «غضنفر آذرفر» در قرارگاه عملیاتی لشکر ٨۴ خرم آباد برگزار شد.

به گزارش همای سعادت، مراسم بزرگداشت امیر سرتیپ دوم «غضنفر آذرفر» از فرماندهان دلاور و سرافراز هشت سال دفاع مقدس در قرارگاه عملیاتی لشکر ٨۴ خرم آباد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در این مراسم با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدارگفت:امیر آذرفر فرماندهی شجاع، دلاور، وطن دوست، با ایمان، ولایتمدار و از فرماندهان بزرگ هشت سال دفاع مقدس بود که در عین شجاعت عمل گرا و وظیفه شناس بود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود: یاد و راه این فرمانده غیور ارتش و همرزمان این فرمانده دلاور و شجاع هرگز فراموش نخواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ٨۴ نیز در این مراسم با تبریک ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار از حضور با شکوه مردم در روز ٢٢ بهمن قدردانی کرد و گفت: امیر غضنفر آذر فر از فرماندهان شجاع هشت سال دفاع مقدس بود که هم درعرصه آموزش تکاوران و رنجری و هم در عرصه عملیات‌ ها یک فرمانده کم نظیر و بی‌ بدیل بود.

سرتیپ دوم مراد خوشکنار افزود: امیرآذر فر امیر دلاوری بود که با جانفشانی و ایثار، در خط مقدم جبهه با شهامت و شجاعت، در دفاع و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی، بعنوان فرمانده اسبق لشکر ۶۴ ارومیه، در عملیات‌های کربلای ۷ و حاج عمران، و دیگر صحنه‌های گوناگون رزم و جهاد نقش آفرینی نمود.

ایمان و تقوا و تواضع مثال زدنی، طراحی عملیات‌های مختلف، دانش بالای نظامی و فرماندهی مقتدرانه، از دیگر خصوصیات این امیر سرافراز بود، تا جایی که نامش همیشه بر بلندای تاریخ ثبت و مورد تحسین ملت انقلابی ایران اسلامی خواهد بود.

امیر سرتیپ دوم غضنفر آذرفر، دلاور و ارتشی افتخار آفرین از دیار لرستان و یادآور دلاور مردی‌ های جوانان کشور در سال‌ های دفاع مقدس یکی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که سال ۱۳۱۸ در روستا مغانک واقع در جنوب شهرستان الیگودرز در استان لرستان متولد شد و در سن ۸۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/