با همت انجمن فعالان رسانه ای لرستان؛

یادواره شهدای رسانه لرستان برگزار می شود

رئیس انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان از برگزاری یادواره شهدای رسانه استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، محدثه مقدم در نشست خبری با انجمن فعالان رسانه با موضوع برگزاری یادواره شهدای رسانه با اشاره به ضرورت پاسداشت مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: برگزاری این یادواره از مهم ترین مصوبات هیات مدیره انجمن است که در راستای وظایف و مسئولیت های اجتماعی تصویب شد. ‌

وی افزود: بمنظور هماهنگی جهت برگزاری این یادواره نشست مشترکی با حضور مدیران کل بنیاد شهید استان فرهنک و ارشاد و اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن برگزار و راهکارهای برگزاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مقدم عنوان کرد: طی روزهای آینده کمیته های مورد نیاز این یاواره تشکیل و در روز شهید از پوستر آن رونمایی خواهد شد.

رئیس انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان با بیان اینکه این یادواره در اوایل سال آینده برگزار می شود، اظهار داشت: تلاش می شود از حداکثر توان رسانه ای استان در خصوص برگزاری کیفی یادواره استفاده شود.

مقدم تاکید کرد:از برنامه های جانبی این یادواره تجلیل از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران رسانه ای خواهد بود که در حال جمع آوری اطلاعات پیرامون تعداد آنان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای هیات مدیره و مدیران کل بنیاد شهید و فرهنگ و ارشاد لرستان اظهار امیدواری کرد: با تلاش و ظرفیت رسانه ای استان یادواره ای در خور شأن شهدای رسانه استان برگزار شود.

انتهای پیام/