معاون ارشاد لرستان:

یادواره «شهیدالقدس» در لرستان برگزار می‌شود

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری چهارمین یادواره راه سلیمانی با عنوان «شهیدالقدس» در استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، رضا نیازی در سخنانی اظهار داشت: این یادواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با همکاری ستاد کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد استان و سازمان بسیج هنرمندان و سایر دستگاههای فرهنگی برگزار می شود.

وی افزود: این یادواره با موضوعات فلسطین، مقاومت و مکتب حاج قاسم برگزار می شود.

معاون ارشاد لرستان با بیان اینکه یادواره راه سلیمانی در رشته های فرهنگی هنری برگزار می شود،ادامه داد: بخش هنری شامل؛ عکاسی، گرافیک، نقاشی، نماهنگ، خوشنویسی، سرود، تئاتر و بخش فرهنگی شامل شعر، داستان کوتاه، دل نوشته، قصه گویی است.

نیازی بیان کرد: آثار ارسالی مرتبط با موضوعات نماز، عفاف و حجاب ، امر به معروف و نهی از منکر می‌باشند بصورت ویژه مورد توجه دبیرخانه قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۵۰ اثر برای شرکت در این یادواره ارسال شده است، خاطرنشان کرد: مهلت شرکت در این یادواره تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ مشخص شده است.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس @rahe_soleymani در پیام‌رسان‌های ایتا و بله به دبیرخانه دائمی یادوراره راه سلیمانی ارسال کنند.

انتهای پیام/