۱۰ پایگاه ستاد اسکان مسافران نوروزی در لرستان فعال می‌شود

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۱۰ پایگاه ستاد اسکان در شهرستان‌های این استان برای خدمات دهی به مسافران نوروزی فعال می‌شود.

به گزارش همای سعادت آنلاین،” سید عیسی سهرابی” بیان کرد: در راستای اسکان مسافران نوروزی در این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آموزش و پرورش استان ۱۰ پایگاه ثبت‌نام را در این استان فعال کرده است تا از ۲۸ اسفند ماه جاری تا ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ پذیرایی مسافران نوروزی در استان باشیم.

وی افزود: به همین منظور ۱۱۰ سوئیت در قالب ۶ مرکز رفاهی،۲ مرکز در خرم‌آباد و در هر یک از شهرستان های بروجرد، دورود، الیگودرز و ازنا یک مرکز آماده اسکان مسافران نوروزی شده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: همچنین یک هزار و ۸۰۰ اتاق در قالب ۲۰۰ آموزشگاه در سراسر استان با امکانات لازم جهت پذیرایی از مهمانان تجهیز شده است.

سهرابی با بیان اینکه اموزش و پرورش این استان با استفاده از تمام ظرفیت های موجود تلاش می کند ضریب ماندگاری مسافران نوروزی در استان را افزایش دهد، اضافه کرد: امیدواریم که لرستان به عنوان مقصد مسافران نوروزی در نظر گرفته شود تا رونق اقتصادی و گردشگری در این استان صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: سامانه ثبت نام مسافران نوروزی به زودی معرفی و آماده ثبت نام خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: تزریق سه دُز  واکسن کرونا، استفاده از ماسک و رعایت سایر دستورالعمل‌های بهداشتی از شرایط مهم استفاده از اسکان نوروزی می باشد.

انتهای پیام/