۱۱ پروژه ایستگاه پمپاژ در دستور واگذاری به بخش خصوصی قرار گرفته اند

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی این سازمان با اعلام این خبر گفت: واگذاری این پروژه ها بر اساس دستورالعمل واگذاری پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای به بخش غیر دولتی به استناد ماده ۲۷ قانون الحاق ۲ بودجه سال ۹۹ کشور انجام می‌شود.

به گزارش همای سعادت،، مهندس نامدار صیادی اظهار داشت: واگذاری این پروژه ها یکی از اولویت های بخش کشاورزی است و رویکرد سازمان جهاد کشاورزی لرستان نسبت به این مسئله مثبت بوده و تمام تلاش خود را برای واگذاری به بخش خصوصی بکار خواهیم گرفت.

وی افزود:در این راستا ۱۱ پروژه به صورت اولویت بندی شده به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام شده‌اند و در حال حاضر تعداد ۷ پروژه خلاصه اطلاعات آنها در کاربرگ های شماره ۱ تا ۳ تکمیل گردیده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و دبیر کمیته بررسی واگذاری پروژه های مشمول ماده ۲۷ سال ۹۹ ادامه داد:در این راستا سه پروژه ایستگاه پمپاژ میشاخور و زوران چم در شهرستان چگنی و ایستگاه پمپاژ چم کبود خاصی آباد شهرستان رومشکان گزارش تصمیم‌ آنها‌ آماده شده است که نیاز است گزارش تصمیم این سه پروژه ظرف ۷۲ ساعت کاری توسط کمیته منتخب سازمان مطالعه و تایید شده و سپس به کارگروه واگذاری استان ارجاع داده شود.

وی در پایان گفت :با طی این مراحل و تعیین تکلیف پروژه ها و انجام مقدمات ، فراخوان واگذاری این پروژه ها اعلام میشود.
انتهای پیام/