۱۲ پایگاه انتخاب رشته برای کنکوری‌ها در لرستان راه اندازی می شود

عزتی با بیان اینکه ۱۲ پایگاه انتخاب رشته برای کنکوری ها در لرستان راه اندازی می شود، گفت: مشاوران با تجربه ای در این پایگاه ها مستقر می شوند و کنکوری‌ها را برای انتخاب رشته راهنمایی و همراهی می کنند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، “رضا عزتی”، اظهارداشت: با توجه به اعلام نتایج اولیه کنکور، زمان انتخاب رشته اعلام شده است که در استان لرستان ۱۲ پایگاه انتخاب رشته برای کنکوریها در لرستان راه اندازی می شود.

وی افزود: در این پایگاه ها مشاوران با تجربه ای مستقر می شوند و کنکوریها را برای انتخاب رشته راهنمایی و همراهی می کنند که از نخستین روز آغاز انتخاب رشته تا پایان مهلت اعلام شده این پایگاه ها در مرکز استان و شهرستان ها فعال هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: داوطلبین مجاز به انتخاب رشته توجه کنند که طبق استعداد، توانایی، علاقه و ارزیابی که انجام دادند اقدام به انتخاب رشته نمایند.

عزتی با اشاره به سودجویی برخی از مراکز در انتخاب رشته، گفت: متاسفانه برخی با فریب کاری سعی دارند تا خود را به عنوان مشاور نشان دهند که به همه کنکوریها و والدین توصیه می شود برای انتخاب رشته حتما به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنند تا بتوانند رشته خوبی را انتخاب نمایند.

سفیر افلاک

انتهای پیام/