۳ واحد آموزشی در شهرستان سلسله افتتاح شد

در ششمین روز از دهه مبارک فجر،سه واحد آموزشی با مشارکت خیرین مدرسه ساز و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در شهرستان سلسله افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،امروز در ششمین روز دهه فجر، با حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، مهندس بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس استان ، مهندس رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و جمعی از مسئولین استانی،سه واحد آموزشی در شهرستان سلسله افتتاح شد.

در این مراسم سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) ضمن تبریک ایام الله دهه فجر،اظهار داشت:سپاه با مشارکت خیرین ارجمند مدرسه ساز و نوسازی مدارس ، همه ی تلاش خود را برای رفع موانع آموزشی به کار بسته است و خوشبختانه شاهد به ثمر رسیدن این تلاشها در اقصی نقاط استان عزیزمان هستیم.

وی افزود: دهه فجر، نقطه عطف خدمت بی منت به مردم است و نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران بر عکس نظام ستم شاهی که مردم را فرودست و رعیت خود می دانست ، خود را خدمتگزار مردم می داند.

در ادامه این مراسم، مهندس بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس استان نیز ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر ، تصریح کرد: خوشبختانه تعامل سپاه، خیرین ارجمند مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس استان، برکات زیادی را بهمراه داشته باشد که نمود بارز آن تا کنون ساخت ۴۰ واحد آموزشی در مناطق روستایی صعب العبور و عشایری در استان بوده است.

وی افزود: مدارسی که امروز شاهد افتتاح آنها هستیم در روستاهای” چم تکله”، “سرنجه دوآب” و بخش فیروزآباد از توابع شهرستان سلسله و با مشارکت خیرین مدرسه ساز آقایان حاج” اکبر ابراهیمی”، حاج” عبدالرضا فودلادوند”و زنده یاد خانم” زهرا ماهرو زاده” با سرمایه گذاری دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان احداث شدند.

انتهای پیام/