به مناسبت شانزدهمین سالروز تأسیس بانک؛

پیام تبریک مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران در پیامی شانزدهمین سالروز تأسیس این بانک را تبریک گفتند.

به گزارش همای سعادت،«سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک به مناسبت شانزدهمین سالروز تأسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران پیامی صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

«جای خرسندی دارد که در شانزدهمین سالروز تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تعداد مشتریان آن نیز به ۱۶ میلیون نفر رسیده و اکنون این بانک در زمره بزرگ‌ترین بانک‌های کشور به شمار می‌رود.هر چند بانک قرض ‌الحسنه مهر ایران از نظر تعداد پرداخت وام، یکی از بهترین عملکرد های شبکه بانکی را به خود اختصاص داده و تعداد وام پرداختی آن مرز ۳ میلیون فقره در یک سال را نیز پشت سر گذاشته، اما این همه اقدامات نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور محسوب نمی‌شود. این بانک با هدف کاهش هزینه و افزایش سرعت ارائه خدمات برای مشتریان خود، توسعه ابزارهای غیرحضوری را نیز در دستور کار قرار داده و در این بخش نیز یکی از پیشگامان شبکه بانکی به شمار می‌رود.»

اگر تعامل وزارت امور اقتصادی و دارایی، مساعدت‌های بانک مرکزی، حمایت‌های سهامداران، اعتماد مشتریان و تلاش‌های خالصانه کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نبود، بی‌شک دست یافتن این بانک به توفیقات مختلف امکان‌پذیر نمی‌شد. شانزدهمین سالروز تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر همه فعالان عرصه بانکداری اسلامی و مردم عزیز کشورمان مبارک باد.

انتهای پیام/