انعقاد بیش از ۶۰۰۰ میلیارد تومان قرارداد جهاد کشاورزی لرستان با قرارگاه امام حسن مجتبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از عقد قرارداد شش هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان با قرارگاه امام حسن مجتبی در استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت،سید عماد شاهرخی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:جهاد کشاورزی استان بیشترین حجم قرارداد را با قرارگاه امام حسن مجتبی در سطح کشور منعقد کرده بطوریکه به میزان شش و هشت دهم همت با این قرارگاه جهت اجرای پروژ های بخش کشاورزی در استان به توافق رسیدیم و قرارداد آن منعقد گردید .

وی افزود: تامین اعتبار این مقدار سرمایه گذاری بصورت ۳۰ درصد ملی و ۷۰ درصد استانی می باشد که تاکنون ۹۳ میلیارد تومان اعتبار اولیه هم ابلاغ گردید و قرار است با هماهنگی سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان و استاندار ظرف هفته آینده رسما عملیات اجرایی شروع پروژه های امام حسن مجتبی در بخش کشاورزی استان آغاز شوند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به پروژه های این قرارگاه در استان گفت : پروژه های این طرح در حوزه : انتقال آب با لوله، ایستگاههای پمپاژ ، استخر ذخیره آب و قنوات می باشد که در هفته آتی با حضور مسئولان عملیات اجرایی آنها آغاز می گردند .

شاهرخی در پایان گفت: این پروژه ها در راستای محرومیت زدایی و توسعه بخش کشاورزی استان بسیار موثر واقع خواهند شد و قرار است در همه شهرستانهای استان اجرا شود همچنین تامین اعتبارات این پروژه ها طبق برآوردهای کارشناسی در مدت پنج سال محقق خواهد شد.

انتهای پیام/