پیشتازی جهاد کشاورزی لرستان در رسیدگی به شکایت مردمی در تنظیم بازار کشور
به گزارش همای سعادت، سید عماد شاهرخی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه”سیمبا” راه حلی برای مبارزه با گران فروشی است و مردم می توانند با استفاده از این سامانه با کسانی که به بهانه های مختلف، ازجمله نوسانات بازار، دست به گران فروشی می زنند مبارزه کنند.
وی ادامه داد: هم استانی های گرامی از این طریق همراه با دولت در مدیریت و کنترل بازار فعالیت داشته باشند.
شاهرخی تصریح کرد: از تمامی همکاران در مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار تقدیر و تشکر می کنم.
عملکرد سازمان جهاد کشاورزی لرستان در حوزه بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و کشاورزی (سامانه سیمبا) و رسیدگی به شکایات مردمی،
۴۴ درصد تشکیل پرونده پیرو شکایات مردمی در سال ۱۴۰۲ و رتبه یک کشوری تشکیل پرونده لرستان در سال ۱۴۰۲ و رتبه عالی در ارزیابی عملکرد و ۳۵ درصد تشکیل پرونده است.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰