پیگیری اجرای پروژه‌های عمرانی لرستان در سفر رئیس سازمان برنامه‌و بودجه به استان

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه لرستان از پیگیری اجرای پروژه‌های عمرانی استان در سفر رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه به استان خبرداد‌‌.

به گزارش همای سعادت، سمانه حسن‌پور در خصوص سفر یک‌ روزه‌ رییس سازمان برنامه‌ و بودجه به استان اظهار داشت: در حوزه عمران سازمان برنامه‌ و بودجه نگاه ویژه‌‌ای به موضوع مهار تورم دارد تا با جلوگیری از کسری بودجه بتوانیم در مهار تورم موفق باشیم.

وی افزود:ساخت بیمارستان‌های نیایش، کوهدشت و دورود، ابر پروژه‌ راه‌آهن، رفع نقاط حادثه‌خیز، ساخت و تکمیل ورزشگاه‌ها، تکمیل تاسیسات فاضلاب در شهرستان‌ها و هم‌چنین طرح‌ مهار آب‌های سطحی چه در حوزه احداث سدها ازجمله صدور مجوز و شروع احداث سد معشوره و تکمیل شبکه‌های پایاب سدهای استان ازجمله فاز دوم ۱۵۰۰ هکتاری سد ایوشان و شبکه سدهای تاج‌امیر و سایر سدهای استان پیگیری و اجرایی خواهند شد.

حسن پور گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون به‌دستور رییس سازمان برنامه‌وبودجه بالغ ‌بر دوهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به پروژه‌های استان تخصیص داده شده و تا پایان سال نیز مبلغ یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در جهت سرعت‌بخشیدن به پروژه‌ها تزریق می شود.

انتهای پیام/