زیرساخت‌های لازم برای موفقیت فوتبال خیبر فراهم شود

مشاور مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد ،گفت: زیرساخت‌های لازم برای موفقیت این تیم باید با برنامه‌ریزی منظم و سرمایه‌گذاری فراهم شود.

به گزارش همای سعادت به نقل از ایرنا علی کریمی روز چهارشنبه پس از پایان دیدار تیم های خیبر خرم‌آباد و بادران تهران به خبرنگاران گفت: شرایط سختی در لیگ یک حاکم است و بسیاری از بازیکنان جدید به این تیم اضافه شدند که امیدواریم در بازی های آینده نتایج بهتری کسب و گذشته را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه چندین بازیکن لرزبان در تیم ملی فوتبال حضور دارند اظهار داشت: خیبر از تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال کشور است و باید در رده های بالای ورزش کشور جایگاه داشته باشد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال خیبر از ابتدای فصل برای لیگ ۲ بسته شده بود اما با خریدن امتیاز تیم اروند خرمشهر به لیگ یک صعود کرد و در نیم فصل اول شرایط سختی داشت که با اضافه شدن برخی بازیکنان امیدواریم روند موفقیت آن ادامه داشته باشد.

کریمی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بخش خصوصی به سختی ورود پیدا می‌کند بنابراین باید شرایطی را فراهم کنیم تا افراد توانمند در فوتبال کشور تیمداری کنند.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز چهارشنبه در ورزشگاه خانگی خود مقابل بادران تهران با یک گل به برتری رسید.

خیبر خرم‌آباد از ۱۸ بازی ابتدای فصل، سه برد، پنج باخت، ۱۰ تساوی، ۱۵ گل زده و ۱۴ گل خورده دارد و با ۱۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

انتهای پیام/