بهره مندی ۹۰۰ هزار نفر در ایام ‌کرونا از خدمات جمعیت هلال احمر لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، گفت: همزمان با افزایش شیوع کرونا و با اجرای چهار طرح ضدعفونی معابر و توزیع ماسک، آمران سلامت، ناظران سلامت و حاج قاسم سلیمانی، ۹۰۰ هزار نفر از خدمات این جمعیت بهره مند شدند.

به گزارش همای سعادت، صارم رضایی، در نشست مجازی با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت مبارزه با کرونا، گفت:با شیوع ویروس کرونا، بر حسب وظیفه، هلال احمر اقدام به اجرای چهار طرح حاج قاسم سلیمانی، ضدعفونی معابر وتوزیع ماسک، امران سلامت، ناظران سلامت کرد.

وی به اجرای موفق طرح حاج قاسم سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه در لرستان اشاره کرد و افزود: این طرح در دو حوزه مراقبتی و نظارتی،با کنترل در راستای کاهش تعداد فوتی ها و مبتلایان صورت گرفته است.

رضایی به تلاش جدی جمعیت هلال احمر در کاهش ابتلای مردم به کرونا، اشاره کرد و گفت : در طرح حاج قاسم سلیمانی حدود ۴۰۰ هزار نفر و همچنین با اجرای ۴طرح ذکر شده، حدود ۹۰۰هزار نفر از خدمات جمعیت بهره مند شدند‌.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، بیان کرد: امید است با تلاش شبانه روزی این مجموعه، در کاهش میزان ابتلا و مرگ و میر همنوعانمان تأثیر گذار باشیم و بتوانیم خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/