روز پرحادثه آتش نشانان خرم آبادی با امداد رسانی به موقع پایان یافت

طی شبانه روز گذشته یکی از روزهای پر حادثه برای آتش نشانان خرم آبادی رقم خورد

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد ،ساعت ۱ بامداد امروز ۳۰ اردیبهشت ماه در پی برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری سمند با درخت در بلوار میانی خیابان شریعتی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی خرم آباد، بی‌درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره ۱ را به همراه گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه اعزام کرد.

پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد یک دستگاه سواری سمند به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و با ورود به بلوار و برخورد شدید با درخت متوقف شده بود.
آتش‌نشانان با رعایت کامل موارد ایمنی پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، برق خودرو را قطع کردند و عملیات رهاسازی و خارج کردن راننده را آغاز کردند . آتش‌نشانان پس از انتقال خودروی سواری به حاشیه امن خیابان و پاکسازی محل حادثه، به مأموریت خود پایان دادند.

سقوط خودروی پژو از لاین تندرو به لاین کندرو در بلوار شصت متری

در عملیاتی دیگر ساعت ۰۰:۵۵ بامداد ، گزارش سقوط یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ ، آتش نشانان ایستگاه شماره ۲ را روانه محل سانحه کرد.

در این حادثه خودروی سواری با سه نفر سرنشین به دلیل نا معلومی از مسیر خود منحرف و از لاین تندرو بلوار به لاین کندرو سقوط کرده بود که متاسفانه سه سرنشین مصدوم و درون کابین خودرو محبوس شده بودند که ماموران آتش نشانی پس از ایمن سازی خودرو و قطع برق و جلوگیری از نشت بنزین ، مصدومان را با استفاده از تجهیزات امدادی ار کابین خودرو خارج و به آمبولانس تحویل دادند.

اطفا حریق درختان و علف های خشک بام خرم آباد

ساعت ۲۱:۴۱ خبر آتش سوزی تعدادی از درختان و علف های خشک بام خرم آباد به ایستگاه شماره ۱ اعلام شد که بلافاصله یک اکیپ اطفایی از ایستگاه شماره ۱ به محل حریق اعزام و از گسترش آتش سوزی جلوگیری کردند.

آمارحوادث امدادرسانی شده توسط آتش نشانان طی شبانه روز گذشته ، که در جهت ایمنی و رضایت شهروندان خرم آبادی رفع مشکل شدند بشرح ذیل می باشد:
حبس در آسانسور ۲ مورد – حریق علف های خشک ۲ مورد –زنده گیری مار ۳ مورد –تصادف خودرویی ۳ مورد – حریق لاستیک فرسوده ۱ مورد – حریق درخت ۱ مورد – حریق تراس منزل مسکونی ۱ مورد- حبس در منزل ۱ مورد – ورود حیوانات به اماکن دو مورد – واژگونی خودرو ۱ مورد

در روز پر حادثه گذشته، ۶ ایستگاه آتش نشانی در ۱۷ عملیات امداد و اطفاء امدادرسان بودند.

انتهای پیام/