افزایش قربانیان بی توجهی دولت به راههای الیگودرز

پسر ۱۳ ساله ای در روستای چال امامزاده داوود منطقه ماهرو براثر سوختگی و به علت نبود مراکز بهداشتی و نبود راه دسترسی، قربانی تاخیر در انتقال به بیمارستان شد.

به گزارش نیوز الیگودرز، این پسر ۱۳ ساله ساکن روستای چال امامزاده داوود بخش ززو ماهرو پس از نشستن در کنار پیت بنزین، لباس وی به بنزین آغشته شده و به طور تصادفی در هنگام عبور از کنار شعله آتش، لباس های او آتش می گیرد.
این پسر نوجوان، وقتی کسی را در اطراف خود نمی بیند از ترس آتش فرار می‌کند که این اقدام باعث شعله‌ور شدن بیشتر آتش و سوختگی شدید وی می‌شود و به دلیل شدت جراحات به بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد منتقل شد که پس از ۲ روز جدال با مرگ جانش را از دست داد.

متاسفانه این چندمین قربانی است که در منطقه ماهرو الیگودرز بدلیل نبود راه دسترسی و تاخیر در انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داده است.

هفته گذشته نیز پسر ۱۳ ساله ای در روستای کدیور در پی مارگزیدگی و نبود راه دسترسی جان خود را از دست داد و این حادثه تلخ واکنش خدابخشی و تذکر وی به رییس جمهور را در پی داشت ، اما انتظار می رفت استاندار لرستان و فرماندار الیگودرز بعنوان نمایندگان دولت و همچنین مجمع نمایندگان لرستان به این حوادث که نمادی از محرومیت و بی توجهی دولت به مناطق محروم الیگودرز است، واکنش نشان داده و پیگیر تسریع در احداث جاده حرم تا حرم باشند.

امیدواریم با احداث و بهره برداری از جاده امامزاده پیرامام تا امامزاده داود تحت عنوان حرم تا حرم، مسیر مورد نظر تا حدود زیادی کوتاه شده و همچنین اهالی بیش از ۷۰ روستا با معیار جمعیتی ساکن و عشایری ززوماهرو با بیش از ۱۵ هزار نفر با بهره مند شدن از نعمت جاده، شاهد جان دادن انسان های بیگناه در این منطقه محروم نباشیم.

انتهای پیام/